gangsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

gangsta

Forumul oficial al gangsta.gameszone.ro
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 propun sa....

Go down 
+3
b3bez0r '
oddddo
1/2 Man 1/2 Amazing
7 posters
AuthorMessage
1/2 Man 1/2 Amazing

1/2 Man 1/2 Amazing


Posts : 7
Join date : 2008-03-16
Age : 34

propun sa.... Empty
PostSubject: propun sa....   propun sa.... Icon_minitimeMon Apr 21, 2008 11:49 am

Deci... in ultimu timp am vazut ca multi jucatori carora li s-au facut poze spun adminilor ca nu au aparut pozele in folder dar odata ce in consola apare suceded inseamna ca pozele au fost facute...eu unu propun ca adminu dupa ce a dat comanda sa faca si un print screen la consola si sa apara partea cu suceded .. sa fie dovada in cazul in care apar discuti ca nu sunt pozele .... Voi ce ziceti ?? Question
Back to top Go down
oddddo
killing spreee
killing spreee
oddddo


Posts : 87
Join date : 2008-03-11

propun sa.... Empty
PostSubject: Re: propun sa....   propun sa.... Icon_minitimeMon Apr 21, 2008 1:23 pm

deci asta este EXACT cazul meu Neutral mi=ai facut poze cu admin_execlient ss si nu mi-au aparut iar cand mi-ai facut poze cu admin_ss mi-au aparut...
Back to top Go down
1/2 Man 1/2 Amazing

1/2 Man 1/2 Amazing


Posts : 7
Join date : 2008-03-16
Age : 34

propun sa.... Empty
PostSubject: Re: propun sa....   propun sa.... Icon_minitimeTue Apr 22, 2008 2:45 am

Pai daia am si venit cu ideia asta ca nu as vrea mai pateasca altu asa ceva Very Happy Very Happy
Back to top Go down
b3bez0r '
multikill
multikill
b3bez0r '


Posts : 23
Join date : 2008-04-15

propun sa.... Empty
PostSubject: ....   propun sa.... Icon_minitimeMon Apr 28, 2008 12:37 am

eu cred ca oddoo nu este codaT:) stiu ca i-am facut si eu de mult poze primele sale zile Smile si nu era....acm nush
Back to top Go down
hap ciu
unstopable
unstopable
hap ciu


Posts : 106
Join date : 2008-03-10

propun sa.... Empty
PostSubject: Re: propun sa....   propun sa.... Icon_minitimeWed May 14, 2008 12:28 am

cata alergie poate ca imi provoace copilashiu asta da bebezor ....ce bine era daca te bubuiam eu la intrunirea aia cand te-ai bagat dupa capone cred ca nu mai sufereai acuma asa Smile
Back to top Go down
strumf
unstopable
unstopable
strumf


Posts : 127
Join date : 2008-04-07
Age : 33

propun sa.... Empty
PostSubject: strumf   propun sa.... Icon_minitimeThu May 15, 2008 3:04 am

aici nu contrazik pe nimeni
Back to top Go down
fvrn




Posts : 4
Join date : 2008-05-25

propun sa.... Empty
PostSubject: Re: propun sa....   propun sa.... Icon_minitimeSun May 25, 2008 1:44 pm

propun k unu supra doi amazing sa isi schimbe avatarul acela cu(virgula) cosul de baschet de la Edmond Nicolau !
Back to top Go down
BLADE
Admin
Admin
BLADE


Posts : 50
Join date : 2008-03-16
Age : 39
Location : Norway

propun sa.... Empty
PostSubject: Re: propun sa....   propun sa.... Icon_minitimeMon May 26, 2008 1:13 pm

dati banuri la greu_:===))))) odo aiurea vorbesti , ma faci si prost pe fata, ti.am facut admin_execclient name snapshot si a dat succedeed .. deci lasa.... mai bine nu mai aduce aminte..

buna ideea fLu:)

Bebezor mucles sau ban pe forum
Back to top Go down
Sponsored content





propun sa.... Empty
PostSubject: Re: propun sa....   propun sa.... Icon_minitime

Back to top Go down
 
propun sa....
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
gangsta :: Banuri postate de admini!!-
Jump to: