gangsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

gangsta

Forumul oficial al gangsta.gameszone.ro
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 As dori si eu slot/admin

Go down 
+3
mclocky
TOM
limmiT <
7 posters
AuthorMessage
limmiT <
multikill
multikill



Posts : 41
Join date : 2008-03-12

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeWed Mar 12, 2008 8:50 am

Salut:D jok de ceva timp pe server si imi place as dori si eu dak se poate un slot/admin dak nu va multumesc anticipat.... Razz numele meu pe server este limmiT <
Back to top Go down
TOM
multikill
multikill
TOM


Posts : 20
Join date : 2008-03-10
Age : 32
Location : Bucuresti

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: TOM   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeWed Mar 12, 2008 9:04 am

Pro Slot Smile Very Happy
Back to top Go down
https://gangsta.forumakers.com
mclocky
killing spreee
killing spreee
mclocky


Posts : 61
Join date : 2008-03-10

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeWed Mar 12, 2008 9:47 am

pro slotus ............Very Happy
Back to top Go down
limmiT <
multikill
multikill



Posts : 41
Join date : 2008-03-12

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeWed Mar 12, 2008 9:58 am

pro:D:D:D
Back to top Go down
hap ciu
unstopable
unstopable
hap ciu


Posts : 106
Join date : 2008-03-10

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeWed Mar 12, 2008 8:43 pm

eu nu lam prea vazut Smile pe servar cred ca nicii slot Smile contra
Back to top Go down
limmiT <
multikill
multikill



Posts : 41
Join date : 2008-03-12

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeThu Mar 13, 2008 7:19 am

dak nu intri pe server niciodata nai cum sa ma vezi nuub lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
DarKKlouD

DarKKlouD


Posts : 12
Join date : 2008-03-13
Age : 30

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: mah   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeThu Mar 13, 2008 10:03 am

in primul rand acuza aiurea...azi jucam pe serv si cica face reclamatie ca am wall si aim Smile)

In orice caz poate ca eram pro... dar asa




CONTRA
Back to top Go down
-darKsTarKy-
killing spreee
killing spreee
-darKsTarKy-


Posts : 64
Join date : 2008-03-10
Location : de obicei pe aksa

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeFri Mar 14, 2008 12:24 pm

hai mah sa fie pro Wink


Last edited by -darKsTarKy- on Mon Mar 17, 2008 12:23 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
hap ciu
unstopable
unstopable
hap ciu


Posts : 106
Join date : 2008-03-10

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeSun Mar 16, 2008 7:29 pm

limmit pai daca te culcii la ora 9 ca babele dai nu te vad pe servar sau jocii in timpu liber mai bine iazii o unditza shi dute la peste lol! lol! lol! lol! dir intins cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
hap ciu
unstopable
unstopable
hap ciu


Posts : 106
Join date : 2008-03-10

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeSun Mar 16, 2008 7:30 pm

fir intins* cheers cheers cheers
Back to top Go down
hap ciu
unstopable
unstopable
hap ciu


Posts : 106
Join date : 2008-03-10

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeSun Mar 16, 2008 7:32 pm

-darKsTarKy- alt pensionar Smile)) frate credemah ca am mai multe ore jucate ca tine Smile va las shi pa voi sa mai recuperatzii cheers cheers cheers
Back to top Go down
-darKsTarKy-
killing spreee
killing spreee
-darKsTarKy-


Posts : 64
Join date : 2008-03-10
Location : de obicei pe aksa

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 1:19 am

hap ciu wrote:
-darKsTarKy- alt pensionar Smile)) frate credemah ca am mai multe ore jucate ca tine Smile va las shi pa voi sa mai recuperatzii cheers cheers cheers
vinerea asta m-am culcat la 12 ca a trebuit sa ma duc la olipiada Very Happy...dar sambata am stata pana la 4 shi tot nu team vz Neutral...nu imi spune pensionar ca u esti mai mosh ca mine Wink.....app io cand vin de la sc joc pana la 10(adik 4 ore sau mai mult Neutral) Wink
Back to top Go down
limmiT <
multikill
multikill



Posts : 41
Join date : 2008-03-12

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 12:07 pm

Razz:P terminati ma nu va mai certati ...hapciu..sanatate...eu odata te-am vazut pe sv si ai stat 20 de min si ai pleact:(
Back to top Go down
limmiT <
multikill
multikill



Posts : 41
Join date : 2008-03-12

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 12:07 pm

app:D steam on
Back to top Go down
-darKsTarKy-
killing spreee
killing spreee
-darKsTarKy-


Posts : 64
Join date : 2008-03-10
Location : de obicei pe aksa

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 12:26 pm

limmiT < wrote:
Razz:P terminati ma nu va mai certati ...hapciu..sanatate...eu odata te-am vazut pe sv si ai stat 20 de min si ai pleact:(
ai dreptate limit dar nici 20 de min nu cred ca lai vz...poate mai putin Wink
Back to top Go down
limmiT <
multikill
multikill



Posts : 41
Join date : 2008-03-12

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 1:30 pm

Smile)))Smile))=)))
Back to top Go down
limmiT <
multikill
multikill



Posts : 41
Join date : 2008-03-12

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeTue Mar 18, 2008 9:12 am

hai ma mai ziceti si voi pro:)) plz:D:D:D
Back to top Go down
hap ciu
unstopable
unstopable
hap ciu


Posts : 106
Join date : 2008-03-10

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 12:11 pm

am shi eu combinatzii mah ...fac trafik de leustean Smile))))))))))) lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
oddddo
killing spreee
killing spreee
oddddo


Posts : 87
Join date : 2008-03-11

As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 5:42 pm

Pro

OFF : haideti mha v-ati pus toti p hapciu ? Smile)) lol!
Back to top Go down
Sponsored content





As dori si eu slot/admin Empty
PostSubject: Re: As dori si eu slot/admin   As dori si eu slot/admin Icon_minitime

Back to top Go down
 
As dori si eu slot/admin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» salut! as dori si eu un admin
» admin/slot
» admin \ slot
» admin or slot ...
» admin sau\si slot :))

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
gangsta :: Cereri admine/sloturi-
Jump to: